سرگرمی های مختلف برای گذراندن اوقات فراغت
نوشته شده توسط : حسن

سینما رفتن 

یکی از سرگرمی ها برای افراد دیدن فیلم در سینما است . دیدن فیلم های جدید در سینما با افرادی که دوستشان دارید و یا با دوستان نزدیک خود می تواند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت باشد.

 

چیزهایی بنویسید

 

داشتن یک دفتر خاطرات به شما کمک می‌کند افکارتان را نظم دهید، برنامه‌ریزی کنید که چطور به اهداف‌تان برسید، مشکلات را حل کنید و همچنین به عنوان یک مکانیزم ضد استرس عمل می‌کند. به علاوه، دانشگاه آستن در تگزاس ادعا کرده که نوشتن منظم، سلول‌های ایمنی موسوم به لنفوسیت تی را تقویت می‌کند. در نهایت، نوشتن به شما کمک می‌کند که خودتان را بهتر بشناسید و همچنین کمک می‌کند دریابید چه چیزهایی خوشحال‌تان می‌کند و چه چیزهایی انرژی شما را می‌گیرد. با دانستن این موضوع می‌توانید بیشتر به سمت کارهایی بروید که برایتان لذت‌بخش هستند و از موقعیت‌ها و آدم‌هایی که ناراحتتان می‌کنند فاصله بگیرید.

 

ورزش کنید 

ورزش کردن به شما کمک می کند تا علاوه بر داشتن بدنی سالم از روحیه بالایی برخوردا باشید . با دوستان خود به پیاده روی بروید ، دوچرخه سواری کنید ، ورزش تنیس را انجام دهید

 

به کنسرت بروید

گوش کردن موسیقی زنده در روحیه تاثیر فراوانی دارد. ه دیدن کنسرت خواننده مورد علاقه خود بروید و به موسیقی که علاقه دارید به صورت زنده گوشی دهید

 

آشپزی کنید 

سعی کنید غذای مورد علاقه خود را خودتان درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید

 

کتاب بخوانید 

خواندن کتاب می تواند یکی از موارد گذراندن اوقات فراغت باشد.

 

 

و در انتها سعی کنید از لحظات زندگی خود با انجام تفریحات سالم لذت ببرید و این نکته را در نظر داشته باشید که زمان در حال گذر است.

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: